Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Laddar upp bilderna snart!

Av Nooki - 29 januari 2012 14:54

Hellu :) Snart ska jag ladda upp bilderna som jag tagit, men först måste mobilen laddas :)

Just nu så uppdaterar jag bloggen, äter chips och dricker fanta.Och skriver i min dagbok :D

Hihi, Jag måste städa mitt rum snart , sen måste jag slå in Marianas present, kommer inte säga vad det är tills hon får det :P

Och aa , massa annat måste jag göra..

Jag laddar upp bilderna sen :)


Bye! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nooki - 5 februari 2012 18:44

Hellu, Jag vet :P Jag har inte skrivit på länge :/ Vilket är dåligt.Men jag ska börja skriva snart, mer och mer:) Jag längtar sjukt mycket till Vampire Diaries avsnitt 14.Nu när Klaus mamma är tillbaka så :) Jag ska snart gå duscha , föna håret o...

Av Nooki - 3 februari 2012 00:16

Halloh! Idag, alltså 14.45, ska jag möta Paria (Shantelle) i Stan och sen ska vi shoppa , och ha sjukt kul :D Jag kommer även ladda upp bilder. Och jag längtar :D   Just nu lyssnar jag på musik.. DO IT LIKE A BROTHAA, DO IT LIKE A DUUUUDE...

Av Nooki - 1 februari 2012 16:54

Hellu , jag skrev inte igår för jag inte hade tid. Så nu ska jag bara skriva, att jag kommer BARA skriva när jag har tid och orkar, det kommer bli sällan, men vi får se hur det går imorgon och så.. Men jag kommer såkklart fortsätta på denna blogg...

Av Nooki - 31 januari 2012 17:42

Hellu, Idag körde alla tjejer (inc. jag) tafs leken, man ska välja vem man vill tafsa på,sen jagar man henne och tills man har tafsat på henne så jagar du en annan, det var kul , men äckligt.Man fick självklart inte göra mellan benen.  Fast jag tro...

Av Nooki - 30 januari 2012 19:39

Hellu :) Just nu äter jag nötter och har tråkigt.. Jag vara just på Marianas fest, alltså hos Hikmete, jag Mariana, hikmete och Mirjeta, det var sjukt kul :D Vi titade på Titanic, som är fortfarande lika spännande som alltid :3 Och vi hade kö...

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Skapa flashcards