Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Nooki - 1 januari 2012 17:59

Haha, jag har lite pengar , slösade allt på att köpa julklapp till min familj :D

Måste börja jobba mer här hemma, så att jag kan tjäna mer.Just nu har jag bara 330 :/

Not GOOD :(

 

Haha, några 20 lappar syns inte :P


Här är en bild på igår :D 


 


Älskar bilden :D

Av Nooki - 1 januari 2012 16:57

Här kommer den :D


1.Gjorde du något 2011 som du gjort 2012? 

2.Höll du några av dina nyårslöften från 2011?

3.Dog någon som stod dig nära?

4.Vilka länder besökte du?

5.Är det något med 2011 som du vill ha med i 2012? 

6.Vilken datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

7.Vad var din största framgång 2011?

8.Största misstaget?

9.Har du varit sjuk eller skadat dig?

10.Bästa köpet?

11.Vad spenderade du mest pengar på?

12.Vilka låtar påminner dig om 2011?

13.Vad önskar du att du gjort mer år 2011?

14.Hur tillbringade du julen?

15.Bästa bok du läst? :D


Haha, det var allt :D 

Av Nooki - 1 januari 2012 16:20

Hellu.'

Många fyller år i Januari, min mamma. lillebror och några kompisar :D

Hahah. Garvar så fort någon skriver jordens undergång.Den kommer inte gå under,eller jo,Om miljoner år :P

"De" säger att jorden ska gå under 21-12-12, det var då maya - folkets kalender tog slut , de som har sagt det är helt skörd i SKALLEN!

Alla som är rädda , behöver inte vara rädda. De har sagt att jorden skulle gå under andra år också. Men gjorde det de?-NEJ!

Jorden kan också gå under av att solen exploderar , men det kommer ske om miljoner år.

Det var fan lågt av gubbjäveln att säga att jorden skulle gå under i maj/mars 2011. 

Många tog självmord pga av det. 


Pallar inte bry mig mer :P


Är inne på facebook , gSm, dricker cola och äter chips och godis.

HAHA =)


I nästa inlägg ska jag skriva 2011 - testet.Vad ni har upplevt och gjort typ :D


Bye ♥

Av Nooki - 1 januari 2012 01:37

Det fick ajg som en kommentar..


Svar: För att jag härmar dig, gumman :D


Kul att nån kommenterar så sööta saker..Som hon :D

Hon heter Katie xD ♥

Hihii, ville bara skriva det.....:D Kram

Av Nooki - 1 januari 2012 01:00

För att den är mini.FAAEEN Dålig start på året :/ Men aja.Nu kan jag inte visa er när det smällde överallt.

Iaf Gott Nytt 2012 alla människo varelser.

Måste få reda på när vi börjar skolan....HAHAH.Har saknat kompisarna sjukt mycket :/

Vilken är årets bästa låt? :P

Som sagt,jag har inget liv xD 

Kollar på Vampire Diaries och inne på Gosupermodel.



Kram ;)

Av Nooki - 1 januari 2012 00:31

2012.YEEAAH Äntligen :D

Gott Nytt År :D Jag håller på att ladda upp en video.Det kan dröja länge.Men jag kommer ladda upp den snart :D

Här är bilder så länge :D

Några...            


Ursäkta de dåliga bilderna  :/

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards