Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Nooki - 16 januari 2012 19:11

Hej, förlåt att jag inte skrivit mycket :/ Har inte haft tid, liksom.

Jag var i Angered idag och lånade några böcker, jag kommer ladda upp bilder senare , sen får ni se vad det är för böcker :)

Och idag i skolan så var det inget speciellt, lektioner, bamba,rast och så..

Händer typ inget intressant ens :/

Men: just nu håller jag på med en berättelse, ska se om den blir bra :)

Och berättelsen måste bli klar senast 18 Jan, sa läraren :/Haha Jag tror jag inte kommer hinna, brukar vara snabb med att skriva och så, men inte hitta på saker att skriva, alltså, jag har typ ingen bra fantasi..Och det vill jag ha :/


Lyssnar på lugnande musik, haha detgör jag hela tiden, musik är livet ju :P

Som sagt: Musiken är din bästa vän, för alltid :P Okej, inte om man är döv eller så :/


Imorgon ska jag ge en JustinBieber affish till en kompis, som älskar honom :P

Och jag ska också få en affish av henne :) Hoppas jag, för jag sa inget till henne xD

Jag älskar Vampire Diaries, och jag får aldrig tag på deras affisher, och om hon har kommer jag antagligen inte få de, för hon älskar Vampire Diaries också :)


Skriver senare, bye :* ♥

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards