Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Nooki - 17 januari 2012 16:11

Hellu :) Idag i idrotten så leke vi en lek som jag inte vet vad det heter :/

Men det har med bandy att göra iaf :D'

Efter skolan åkte jag till angered för att köpa en mus till min dator,för att det på datorn funkar inte :/

Men tyvärr hade de inte det, så jag lånar min mammas dator :)

Och jag hoppas det finns mus som jag kan köpa snart :P

Haha..Misstolk?...


Imorgon på morgonen ska vi ha ´ha sovmorgon om man vill, för vår bild lärare är ledig tror jag.

Jaa, då får jag egentligen sova hur länge jag vill, eller faktiskt bara til kl 10 eller nåt, jag ska kolla schemat senare :P


Just nu äter jag godis som jag köpte :)

Mums , hihi xD ♥


Dagen går verkligen fort , alltså, känns som om det borde vara morgon nu, typ.Hahah



I nästa  inlägg kommer jag skriva om filmtips :)

Haha hoppas min hjärna orkar komma på nåt :P


BYE ♥ xD

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards