Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Nooki - 7 januari 2012 23:27

Hellu, Här kommer hennes bilder.Du måste bara erkänna att de är fantastiska :D


           


Visst är bilderna sjukt fina..

Det är hon på bilden som "viftar" med sitt hår, och hon är en grym trummis :D

Haha, Hon gick inte med på att , jag gav ut den, annars :D 


Av Nooki - 7 januari 2012 22:28

Hellu, Ja.Jag har en vän på goSupermodel som är en fotograf.Hon är skit bra på att ta foton på allt.

Och hon är en helt underbar vän :)

Så hon ska visa mig några bilder hon har tagit, så jag kommer ladda upp bilderna här.

Bara för att göra henne känd och visa hennes talang..♥ :D'


Så bilderna kommer snart :)

Ni får kanske vänta lite, vi måste ju också bestämma vilka bilder :P

Men hon är en underbar vän och en fotograf..

Nån gång så vet jag att alla kommer se hennes talang :D

Jag håller tummarna för henne..


Bye :) ♥

Av Nooki - 7 januari 2012 19:51

Hellu, När jag var ute , för några dagar sen.Köpte jag en hatt.

Den är silvrig med glitter på, HAHA!


   

Här är bilderna. Haha, den syns nog inte så bra, men aja :P


Och några bilder på mig..

BTW: Jag duschade för nån timma sen, så mitt hår är krulligt/vågigt typ :P

 


Hihi, Bye!


Skriver mer senare! :D 

Av Nooki - 7 januari 2012 15:11

Hellu, här kommer bilderna på dem.Jag skriver mer senare på bloggen :D 


     


Bye:D

Av Nooki - 7 januari 2012 14:23

Jag tittar på Vampire Diaries , säsong 3 avsnitt 10 "The New Deal" jag kan inte fatta att den börjat :D

Jag håller på och gråter här..

Alla VD fans, ni kan se den på tvshow7.

Där går ni längst ner och trycker på Vampire diaries, sen kommer alla säsonger

Ville bara säga det :D

Bye 

Av Nooki - 7 januari 2012 13:12

Hellu..Jao.Vi hade gäster, de sov över hos oss och gick hem idag.

Så jag fick inte vara vid datorn :/ Men nu lovar jag att blogga :) Och jag kommer ladda upp bilder lite senare :P

Min mammas kusiner var här och en mamma hade en skit söt dotter, hon är bara 1½ år....Jag älskar henne.

Btw: Hon är också fotomodell, helt coolt..vaah?..xD

Min mammas kusiner bor i Lund :)


Min mamma fyller år om 3 dagar, och då börjar ju skolan, så efter skolan ska jag gå köpa ett smycke till henne :D

Hoppas hon blir glad :D

Just nu är jag inne på gSm, spelar lite spel och inne på FB.

.Har ingenting att göra nu...tråkigt..


Min mamma ska ringa någon som ska hämta datorn och fixa den..Min alltså :P

Jag längtar att vara i mitt eget rum , eller nåt med datorn bredvid mig.

.Pallar inte komma i brorsans rum hela tiden :P

Och jag hoppas att det inte tar långt tid att fixa datorn :/


Några saker i mitt rum är inte klara än..Vi har inte ens hunnit flytta mina kläder dit, och så är det lite stökigt..

Och jag är inte ens i mitt rum , förutom om jag ska sova

eller hämta något där som jag vill ha, det finns ingen riktig anledning till att vara där.

Liksom det är ju datorn som kommer göra att jag kommer vara i mitt rum hela tiden, exakt hela tiden..

Jag gillar när det är tyst och så..Får huvudvärk av allt högljud.


Måste gå nu.

Skriver mer senare och jag lovar att ladda upp bilder också :)

Bye" ♥







Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards