Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Nooki - 9 januari 2012 16:56

Hellu.

Jag hinner inte ladda upp bilder idag :/

Men jag kommer ladda upp massor i morgon i skolan! :D

Jag vaknade halv 4, alltså har jag inte hunnit göra något.

Jag vet inte ens hur jag ens ska klara det inatt , jag längtar sjukt mycket till skolan.

men inte lektionerna,menar bara vännerna :D

Jag har blivit ganska frisk,hostar lite då och då :/ Men det kommer nig att lösa sig, jag tänker inte slösa mitt liv på att vara i sängen liksom :P


Måste gå, jag bloggar mer senare..



Btw: Det är snö ute, hoppas det går bort snart :P


Bye! 

Av Nooki - 9 januari 2012 16:56

Hellu.

Jag hinner inte ladda upp bilder idag :/

Men jag kommer ladda upp massor i morgon i skolan! :D

Jag vaknade halv 4, alltså har jag inte hunnit göra något.

Jag vet inte ens hur jag ens ska klara det inatt , jag längtar sjukt mycket till skolan.

men inte lektionerna,menar bara vännerna :D

Jag har blivit ganska frisk,hostar lite då och då :/ Men det kommer nig att lösa sig, jag tänker inte slösa mitt liv på att vara i sängen liksom :P


Måste gå, jag bloggar mer senare..



Btw: Det är snö ute, hoppas det går bort snart :P


Bye! 

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards