Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Nooki - 8 januari 2012 22:32

Hellu.

Ibland kan jag tycka att det är väldigt pesonligt.

Med tanke på att jag skriver det i bloggen, kan ju alla se detta :P

Så nu kommer vi till saken.

En rädsla för ett speciellt djur..Hajen.En rädsla som jag har haft hela livet och den kommer vara kvar hela livet.

Om jag badar och någon säger att det en haj bakom mig kan jag få panik och börja skriva.

Och sprattla i vattnet.Konstigt att vara rädd för hajar när det inte ens finns i Sverige..Eller..?

För andra "speciella" insekter är det spindlar, myror, alla sort insekter som finns..Till och med dem jag inte känner till.

Jag är också rädd för clowner och porslin dockor..Jag vågar inte gå nära en clown.Även om den vore staty eller nåt.

För liksom..det kan också vara en människa som gömmer sig där bakom , eller låtsas vara en staty...Jag är inte dum..Okay? o.O

Och nu kommer vi till den riktiga saken:

Att något ska hända när man är själv ute.

Man är uppmärksam på en minsta lilla ljud, man är beredd på att springa livet ur sig om någon skulle gå fortare efter en.

Varför man nu är rädd för detta , kan ju undra.

Sverige är inte lika tryggt som man vill få det till.


Det finns mycket som man vill hålla inom sig.Istället för att skriva det i bloggen.


Bye :D ♥

Av Nooki - 8 januari 2012 19:55

Jag såg en video på en sida, meat.org.

När jag kollade ville jag spy, det är tur att jag är vegetarian.Jag fattar inte att de kan göra så mot djuren :(

Jag fick tårar.

Jävla gubb jävlar säger jag bara -.-

Jag ska ALDRIG smaka på kött.


Jag bara varnar för känliga tittare..


Ville bara säga det.


Av Nooki - 8 januari 2012 18:22

Hellu, på gSm så skrev någon till mig om jag skulle bo i min egen avföring eller brinna i helvetet.?

Det kan jag inte svara på.

Liksom whuut? Usch, i sin egen avföring, och vem vill brinna i helvetet för evigt, det tror jag INGEN vill *I*


Om man måste välja skulle det vara att bo i min egen avföring..

Omg, sista gången nån frågar mig sånt :/


Bye ♥ :)

Av Nooki - 8 januari 2012 16:53

Hellu, På gSm skickade många mejl till mig och sa att de gärna vill se mig med mitt krulliga hår.

Jag duschade ju igår, och jag plattade inte , så här får ni bilder på hur mitt hår ser ut, den kanske inte ser krullig ut, men om ni såg den på riktigt skulle ni bli chockade :P


       


Haha min han och mobilen täcker över allting..Men okej, ska gå äta nu..Jag skriver mer senare .

Men tanke på att jag typ inte skrivit något idag :P


Bye :D 

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards