Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Nooki - 22 januari 2012 21:00

Hellu :) Jao..Jag har tänkt lite och vill börja i nån sport :) Men jag vet inte riktigt vad.

Men imorgon i Blåa stället i angered ska jag se vad det finns för sport! Kommer bli skit kul

Haha ville bara skriva det :) 


Bye! <3

Av Nooki - 22 januari 2012 15:58

Hellu,Nyss tog jag ett avslappnande dusch, hihi underbart,Och snart ska jag ha massa body lotion på kroppen..Hihii..En riktigt skön avslappnande dag :D

Imorgon är det skola, vi börjar kl.08.00 och slutar 15.00 tror jag :/ Haha..

Efter skolan ska jag lämna böckerna som jag läst klart , och nu har jag bara 2 böcker kvar att läsa, Jag älskar verkligen att läsa..Man blir ju smartav det, har jag iaf hört :D

Jag hoppas det är sant då :P Haha :J


De böcker som jag har kvar att läsa är Fasornas Port - De Dödas Rike!

Btw;Jag har läst alla delar av den boken, låna den, den är sjukt bra :D

Sorgfjäril - Ingen utgång,Jag har inte läst den boken, så jag vet inget av det , men det finns inga delar av den :)

När jag lämnat böckerna så kommer jag låna massor med andra böcker..


Jag skriver mer idag, fast senare..Sen kommer ni förvänta er mer imorgon 


BBYE! ☻

Av Nooki - 22 januari 2012 14:06

Haha, Jag hade lust att säga hur jag var för några veckor sedan:


Såhär:     


Men nu är jag DAMN sähår :

 



Hihi,,Bye! ♥

Av Nooki - 22 januari 2012 13:36

Hellu, Här kommer bilder från igår som många har längtat efter :D  

När vi var i el-giganten och köpte spel till min brur :D    

                           

När vi satt i tåget!    

Skit mörkt ju 

Så mycket snöö..



21: När jag var på väg till angered :)




 

Den här bilder ÄLSKAR JAG! XD

Haha, några bilder är suddiga, men skit samma :P   

Av Nooki - 22 januari 2012 12:09

Hellu, Igår åkte jag till stan med mamma och brorsan , vi köpte några födelsedags presenter till honom, sen åt vi i Mc,donalds sen handlade vi lite saker i Hemöp och jag köpte FRIDA tidningen..Jag kommer ladda upp massor med bilder idag, Mest bilder på igår..Några bilder kommer vara suddiga, fast aja..Mobilen behöver laddas, efter det kommer jag ladda upp bilderna..Hhihi Jag tror några har längtat :D


Bye! ♥

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards