Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Nooki - 14 januari 2012 19:33

Hellu, kl är 00.00 , hihi inte förrän jag publicerat inlägget..Just nu tittar jag på AF1 på svt.se

En sjukt bra "serie", om man ska säga så :)

Har faktiskt inget att skriva om, ;P Kände bara att som om det var 2 år sen jag skrev..

Läser kissies blogg också :D

Älskar hennes och Fokis blogg, :D

Läser dem varje dag:)


Längtar till skolan :) Haha, i 5:an skulle jag hellre dö än att gå till skolan..Men nu har typ allt förändrats , eftersom vi har världens bästa schema såklart..Men i 7.8 och 9:an så kommer vi sluta sjukt sent, i gymnasiet också, eller? :P


Haha, skriver mer senare, när jag kommer pånåt :)

Av Nooki - 14 januari 2012 17:28

Ja, men nu mår den bra igen:D

Äntligen, kan jag blogga hur mycket jag vill. ♥ :)


Igår i TV:n kl.03.24 började en film som hette "Devil's Diary"

Filmen var sjukt bra..Det hadlade om 2 tjejer som var i kyrkogården, på natten,när det var fullmåne..

Och det blixtrade :/

Sen hittade den ena tjejen djävulens dsgbok och behöll den, och den som skriverallt ondska i den, kommer hända på riktigt.

Ni får se den själva.Mendet var iaf sjukt bra :D


Hihi, den brev saken har verkligen gjort mig beroende.För nu söker jag själv brev vänner..

Men en tjej , håller på skriva till mig, vad hon iaf har sagt :)

Ska bli kul, hoppas hon inte glömmer skriva hennes adress, för annars kan jag inte skriva tillbaka :P


Bye x♥

Av Nooki - 14 januari 2012 16:34

Hellu, en kompis på gSm, som jag känner , som ville bli min brev vän :)'

Så hon undrade var jag bodde och att jag skulle skriva till henne och så :D 

Jao,det finns många som ville det, så jag skriver var jag bor här också..Och de som vill kan skicka brev till mig..


D.Reza 

Salviagatan 27.

424 40 ANGERED


Jao, och såklart bor jag ju i Göteborg.


Hade lite otur idag när jag var i angered och skulle lämna böcker :/

Bibblan var stängd, så jag får gå på måndag istället , haha.


Så när jag var på väg hem köpte jag en Julia tidning, älskar verkligen Julia :D

Och så köpte jag lite djungelvrål, mums :D


Blir bilder sen tror jag :)

Fast jag kommer ladda upp dem när jag hinner..


Just nu är jag inne på gSm, som vanligt och läser några bloggar, speciellt en om Vampire Diaries :D

Hihi


Bye ♥

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards