Alla inlägg under januari 2012

Av Nooki - 31 januari 2012 17:42

Hellu, Idag körde alla tjejer (inc. jag) tafs leken, man ska välja vem man vill tafsa på,sen jagar man henne och tills man har tafsat på henne så jagar du en annan, det var kul , men äckligt.Man fick självklart inte göra mellan benen. 

Fast jag tror inte vi ska köra den så ofta..Pinsamt framför alla och killarna ju :)


Haha, inget speciellt har hänt, sååå, jao. Skriver mer senare :)

Bye!

Av Nooki - 30 januari 2012 19:39

Hellu :)

Just nu äter jag nötter och har tråkigt..

Jag vara just på Marianas fest, alltså hos Hikmete, jag Mariana, hikmete och Mirjeta, det var sjukt kul :D

Vi titade på Titanic, som är fortfarande lika spännande som alltid :3

Och vi hade köpt, godis , chips och läsk!

Festen var suverän.Jag älskar fester och så :D


Skolan var ganska okej, Men jag skriver mer imorgon eller senare :)

Bye!

Av Nooki - 29 januari 2012 15:08

Några bilder gick inte att ladda upp :( Kommer gråta snart :(

Men ni får nöja er med dessa :/

Bye! <3 


         

Shantelles (som hon vill bli kallad) underbara katt, ajg älskar honom....Aaaaaawwwww så sööööt han eee :D

Men jag hade fler söta bilder, de kunde inte laddas upp :( Ska prova igen senare :/

Bye!

Av Nooki - 29 januari 2012 14:54

Hellu :) Snart ska jag ladda upp bilderna som jag tagit, men först måste mobilen laddas :)

Just nu så uppdaterar jag bloggen, äter chips och dricker fanta.Och skriver i min dagbok :D

Hihi, Jag måste städa mitt rum snart , sen måste jag slå in Marianas present, kommer inte säga vad det är tills hon får det :P

Och aa , massa annat måste jag göra..

Jag laddar upp bilderna sen :)


Bye! ♥

Av Nooki - 29 januari 2012 11:17

Hellu, idag ska jag hem , sen laddar jag upp många bilder :) Kommer bli kul, sen ska jag duscha, kolla om vampire diaries avsnitt 13 har börjat, sen ska jag göra nåt annat :)

Men filmerna som vi såg var sjukt bra, haha , Har jag redan sagt det o.O <3


Just nu sitter jag i sängen, tittar på Tv och skriver :D

Jag kommer ladda upp bilder på Tussan (Även kallad Moshi) sen, om ni inte vet vem det är , så kommer ni få veta det snart, eller om några timmar, hehe :D

På musiken måste vi träna på en låt som heter Hungry Heart, och jag måste lära mig den på piano :D


Måste gå nuee >:D bye <3

Av Nooki - 28 januari 2012 17:21

Hellu, Jag och min kompis hyrde filmer, 2012, The Vampires Assistant och Titanic..Vi har tittat klart Titanic och vi grät i floder..Varför måste Jack dööööööö? :(

Och snart ska vi titta på 2012, sen den sista :) Kommer bli sjukt kul.Just nu lyssnar vi på musik :D

Vi köpte godis som vi åt, sjukt gott oxå :)

Måste gå, skriver mer sen :D

Av Nooki - 28 januari 2012 09:20

Hellu, just nu är jag med Shantelle, och hennes underbara katt. Som heter Moshi!

Jag laddar upp bilder senare på honom..:D

Jag har lekt med honom, kramat och pussat..Hihi älskar honom..

Nu kommer vi till Shantelle: Hon är min bästis och vi har varit det i 4 år..Men ehh aa :)

Och vi ska snart äta frukost, sen ska vi jogga , och då ska vi låna massa filmer som vi ska se :)

Kommer bli sjukt kul, liksom vad? Hhaha skojar!


Måste gå, bloggar mer sen, bye! :D

Av Nooki - 27 januari 2012 17:26

Hellu, Är hos min kompis nu, vi håller på att göra sjukt roliga saker..

Hennes katt är underbar, :D

Det var allt jag ville säga, :) Men jag laddar upp bilder snart eller imorgon :D Bye

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards