Alla inlägg under januari 2012

Av Nooki - 5 januari 2012 20:24

Hellu..Jao , det tog 3 timmar att byta rum med mamma.Haha...Hennes rum är varmt , och jag hatar värme , men jag ville ha hennes rum ändå..Så vi bytte..Kommer sakna mitt gamla rum...skojja :P 

Kommer bilder senare på mig , tror jag o.O HAHA

Det finns mycket grejer kvar att ordna,men vi orkar inte just nu.Vi väntar tills imorgon.

Så länge får mina kläder vara i mammas rum :P


Jag ska också visa vad jag köpte till min mamma på jul, :D Hon bleb jätte glad xD


Just nu funkar inte min dator, hoppas den går att fixa, annars ska jag få en ny, och tills det händer ska jag sitta vid brorsans dator :/


Bara 5 dagar kvar till skolan..JIPPIE!! :D

Fattar inte att jag längtar så mycket OwO 

Antingen är det för att jag saknat kompisarna sjukt mycket.Vi har inte träffats på jullovet:/

Jag är ju sjuk och allt detta :(


Jag åkte ju till doktorn igår, och han sa bara att jag fått ett virus i mig,

som man inte kan bota.

Och att det kan hända att jag kan ha den flera månader..Jag var först lugn.När vi gick ut fick jag DAMP :(


Måste gå nue :/

Bye ♥

Av Nooki - 4 januari 2012 20:33

Jaaoo...Vi hade otur idag,för de blev lite brända..Vi gjorde massor med bullar,fast jag tog kort på några..

Haha 2 bilder bara :D


   


Det är inte samma bild :P Men det ser ut så :D

Av Nooki - 4 januari 2012 20:22

 


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHA.....  

Av Nooki - 4 januari 2012 20:08

Hellu..Mamma bakar kanel bullar..Mums..Längtar tills de blir klara..Btw: Hon gör små , inte såna stora..Tycker de små är mycket godare.De stora får mig att må illa..


HAHA..Jag vill gärna skriva i bloggen men hade inget att skriva om..så aa..Jag tar bilder på bullarna när de är klara.Så får ni se dem.De kanske inte ser goda ut eller fina :P Men de är hur goda som helst. 


Bye :D

Av Nooki - 4 januari 2012 18:37

Jao..Har bara tagit en bild på mig själv och 1 bild på den tröjan min mamma köpt till mig..Jag fick annat också..Fast jag har lagt dem nånstans..så jag hittar inte dem..HAHA??!!


Jag var hos doktorn idag..för att jag har hostat nu i 1 månad..Och han sa att jag fått virus i mig..så det är därför det tar lång tid att jag ska må bra igen!

Fick några medicin..Som stinker skit..Fast ajg måste ta den..MEN VILL INTE! :P'


Efter det gick vi och handlade några grejer..Min bror fyller år snart..Så vi köpte några grejer till honom..

Jag hann inte äta frukost så jag var jätte hungrig och sugen på ett äpple..Så jag köpte ett och åt allt.

Jag lämnade inget kvar av den..R.I.P :/


Aja, måste gå.Bloggar mer senare :D


      


Mina failade bilder...Vad tycks om tröjan? :P

Av Nooki - 4 januari 2012 01:53

Hellu..Kort inlägg.

Ska sova, kan inte ladda upp bilderna nu :( Laddar upp dem senare :) Bye:

Godnatt :3

Av Nooki - 3 januari 2012 23:48

Hej hej.

kl 20.00 ungefär somnade jag.Och vaknade för 1 timma sedan.Jag glömde ta bilder och städa.

Jag kommer ladda upp bilder senare om jag har tid.

Jag kommer nog vara vaken hela natten :P Men jag vill inte :/

Jag vill sova, typ träning inför skolan , så att jag inte är trött i skolan..


När jag blir frisk (hoppas jag) ska jag kanske åka till stan och köpa några grejer.Länge sen jag shoppade

Jag kommer ladda upp en bild , på min tröja som min mamma köpte åt mig.

Älskar den :D

Men bilderna kommer senare..


Har typ inget att skriva om nu...Så Bye :)

Skriver mer senare hoppas jag :D

Av Nooki - 3 januari 2012 18:53

Jag vaknade 15.13 idag..Fan va sent...Liksom hur ska jag kunna sova tidigt när skolan börjar? :S

Paniik här...?

Vädret här är regn och blåsigt, :/ Men ändå mysigt..Just nu är jag inne på gSm..Längtar tills jag blir friskt från förskylningen..Jobbigt, men täppt näs också..Och jag provar inte näs-sprej..Det gör det bara värre för min näsa tycker jag 

:(..


Min lillebror ska klippa sig nu..Han har fått ganska långt håt xD

Ska bli kul hur han ser ut senare :D 

Han är faktiskt lite rädd att klippa sig..Han tycker att det kittlas..HAHAH xD

Jag hör hur han skrattar nu :D

Min mamma är frisör och så..Så aa, hon kan klippa fint :P


Ska snart städa, mitt rum, aa hela huset kan man säga :)

Haha, på nått sätt så gillar jag att städa..Det är kul..Hihi :3


Ska ladda upp bilder senar :)


Bye ... puss :*

Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards