Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Nooki - 15 januari 2012 23:40

Hellu, Jao, den här dan söög, har inte ens gjort något, inget spännande som hänt, sikket liv vaaah?

Men iaf är det skola imorgon :P Längtar BARA efter kompisarna, och raster :P

Läste nyss fokis blogg :) Hihi, och ska snart läsa andras bloggar :)

Imorgon kommer jag ladda upp bilder:) Och sen ska jag försöka skriva hur mycket som helst om min dag.

Kanske ska jag skriva EXAKT allt jag gjort :3 HAHAH.........


Har hängt upp några affisher i mitt rum, på Taylor Lautner (stavning??), Demi Lovato och några andra kändisar :D

Mitt rum är fyllt , fast när man kommer in ser det inte ut så :P

Haha...Jag är medlem på Julia (Alltså tidningen) sidan..Där så ¨skrev en till mig att hon snart skulle skicka et brev till mig :)

Den kommer komma fram imorgon eller om 2 dagar :D

Längtar,ska visa er också :3 Ska bli kul och se vad hon skrivit till mig xD


Mamma säger hela tiden att jag måste sova, fast pallar inte :P

Om jag lägger mig nu, kommer jag somna efter några timmar :/

Det är därför jag nu sitter framför datorn istället för att ligga i sängen, och sova :P

Och jag blir trött av att  titta på skärmen , så aa, Kommer nog somna när som helst =) Men vill inte sova xD


Måste gå, uppdaterar sen, imorgon efter skolan :D

Bye ♥

Av Nooki - 15 januari 2012 14:03

Hellu :)

Godmorgon, haha lite för sent vaa?..;)

Har typ bara chillat vid datorn och haft lite tråkigt..Men när man tänker efter tråkigheten, så kan det ju också bli en avslappnade stund xD

Ska duscha idag, bli ren och det kommer kännas skönt:D

Haha, misstolk eller? :P


Jag längtar tills dubbelliv börjar , sen måste man vänta till torsdag -.-

Haha, säsong 2 verkar sjukt spännande :D


Så vad ska man skriva...?.....Ehh....Ja, just nu läser jag några bloggar :D


Skriver mer senare, har inget att skriva om nu, riktigt :S


Bye ♥

Av Nooki - 15 januari 2012 01:21

Haha, min bror diggar just nu denna låt :P


Ville bara säga det, HAHAHAHAH xD ♥



Av Nooki - 15 januari 2012 00:54

Hejsan, en tjej frågade mig på gSm, varför jag inte laddar upp bilder lite oftare..Jo,det är för att jag inte har tid, man kan ju inte ta bilder 24/7?..eller?....

Och ibland orkar jag inte...har inte lust..

Sen så ang. inägget, varför jag inte skrivit så mycket.

Jo, jag har ju skrivit att jag inte hunnit vara på datorn , för att min dator inte fungerat..Och jag fick vara på brorsans dator, typ i en minut bara -.- Snäll bror man har då..HAHA!


Sen fick jag ett mejl om att jag ofta inte får kommenterar, jo jag får många.Men många skriver det på gSm eller så..

De brukar inte skriva det på bloggen, men ibland gör de det :)


Så om ni har mer att fråga, fråga på.

Även på gSm,facebook,stardoll (:P) och annat..Eller kanske till och med bloggen :D ♥


Bye!


Presentation


Hej, Jag heter Noor,är 12 år och bor i Göteborg.
I min blogg så kommer det handla om allt.
Jag är en Vampire Diaries nörd och kan allt om serien.Fråga på =)
Så ni bara vet, Håll tassarna borta,för STEFAN ÄR MIN :D ☻

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vampire Diaries ;)

 

Ja, ni vet nog redan att jag älskar vampire diaries :)

Kan allt om serien, typ är den bästa i min klass , som vet allt om serien :P

Jag älskar mest Stefan, och Katherine. Sen Niklaus kom med i serien har jag börjat gilla honom också,,Gillar de stygga typen..Haha..♥ xD

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards